jueves, 22 de enero de 2009

Presentación de las listas electorales

2 comentarios:

freiman dijo...

* Nestas eleccións teño claro algunhas cousas: a) Prefiro a Touriño de Presidente, aínda que vexo algúns méritos en Feijóo, que foi ó meu candidato a heredeiro cando me preguntou po-lo asunto Antonio Concheiro.
Das listas, y das persoas que van nas listas, y en función destes catro anos de Goberno do bi-partito: a) Non me convence o BNG po-la propaganda da "in-dependencia" (Ley de Dependencia) e ocultismo da "Cidade da Cultura". Soio se salva Medio Rural e Industria... no ó teño craro. b) Touriño me convence, máis NON a candidata primeira po-la lista da Coruña, a Sra. Barcón. Por pricipios non podo votar ó PSdeG. e, c) Feijóo posiblemente ten futuro, pero penso que non é o seu momento. Crítica demasiado sen facer aportacións razonadas. Hai xentes nas listas que non deberían estar. Á Lista da Coruña non parece mala. O seu amigo Negreira, pareceme razonable; seguido do amigo Pedro Arias, que trocou á chaqueta, e máis alonxado, ó amigo Pablo Cobián.
Non sei que farei, pero podo decir que pra ás municipais teredes ó meu voto. Xa é tempo que mude á Xestión en María Pita e ó Sr. Losada se tome unhas vacacións xunto.

freiman dijo...

* Excelente propuesta la del candidato del PP a la Presidencia de la Xunta: la creación de la Consellería del Mar. Y preguntó: ¿Qué departamentos integrará? ¿Qué pasará con la Consellería de Pesca y AA. Maritímos? ¿Es simplemente un cambio de nombre? Parecce que no hay ideas y hay que sacar algo de la chistera. Tendrán trabajo las imprentas y los rotulistas. Suena bien: "Consellería do Mar". Puestos a sustituir nombres...